28 Nisan 2014 Pazartesi

Hidra - Dönmek Yok (Ft. Lider)

Lider Verse: 

Konuşma sus sonuçta üslubunu beğenmedim 
Düz duvara tırman ve başar ölüm 
Tırnaklar yara 
Israrla yaşam için ısmarlar hayat sana rızkınla para 

Ve de maaş olur bu kapşonu taksam sana 
Daha çok umut kapısı gibi rap korsan da sanat 
Yoksam da sanal varsam da sanal 
Bi' var bi' yok gibi tonlarca masal 

Tamam hadi tölerans gösterilir 
Rönesans devrinde liderim ve gören az 
Aklım da fikrim de zikrim de bir siktirtme git 
Zincir beni bağlamaz ismimde kin 

Şaka gibi 1 Nisan ismim zan altında 
Bir insan olmak istedim ki dünya pislik lan 
Riskin tam ortasında doğduğumdan beri yakamdasın 
Hadi vur yüzüme yaram kanasın 

Bana bak gözümün içine bak 
Yere düş kalk ve bi' daha bak 
Ve de bi' daha dene baksan da göremezsin 
Her kim olursan ol inan benim gibi ölemezsin 

Dönemezsin bittiğinde kalıp 
Bittiğinle anılırsın isminle sarıl üşü 
Yok isteme sakın bittiyse düşün 
Yenilirdim senin gibi bitseydi gücüm 

Dizginle kendini bir dinle 
Kentin hiç insafı var mı cürüm israfı cünüp bura 
Misafir olsan ne fayda var 
Yazsan da bin sayfa sen satır okur 

Tek sanık onur o da yerle bir 
Adım adım koşmaya çabala elde değil 
Kime gel dediysen de gitti neyse 
Hadi şimdi boş umuda gel sevin 

Nakarat: 

Dünya değişiyor zamanla 
Zamanla savaş ve kan çok kendini hazırla 
Ölmek var geri dönmek yok 

Tadında bırak ve savaş lan adınla 
Kaçarsan adın da tarihe yazılmaz 
Ölmek var geri dönmek yok 
Hidra Verse: 

Çoğu vuramıyor dışarıya derdini fazla 
Git ölümünü yaşa sana verdiğim hazla 
Çok gerginim ancak kendimi yazcam 
Bu sefer bu yalana kendim inancam 

Geç karala beni ruh evrenin paraleli 
Bana deli deme ak kaderine kara dedin 
Arada bi' arala kapını ve bi' çözüm ara 
Bi' çözümü var onun adına da para denir 

İlmiği bileğime bu ritim dolasın 
Hep eritiyor kabusu bu fikir koması 
Bok var diye yaptık demi on hasım 
Yedi sene yanmamış evimin sobası 

Tanrı'nın sopası bu kimlik hapistir 
Kanımda geziniyor intikam hissi 
Antika pis bi' dolaptadır ismim 
Şehrim gri sokakları sisli 

Nefsine terbiye et 
Ve bu mermiye meydan oku ve yaşa acım biter diye 
Ben niye yazıp acı veriyorum benliğe 
Dünya geçici temiz değil her niyet 

Kendin ol önce bi' kendin ol ölümcül embriyo 
Ölünce derdi yok ölümle terliyoz 
Aşka giden bi' yol 
Hepsi biter diyor hepsi gider diyor 

Kalbin ölümle savaşta ve sanki bi' maçta 
Kasım'da bi' aşk mı ne saçma 
Ve laçka bir aşka kanan da bi' başka telaşta 
Ve bende ne aşk ne telaş var 

Dünya değişiyor zamanla kalmıyor paranda 
Kanlı bi' yaran var içinde 
Kalan da giden de bir bu bi' palavra 
Aynı terazide doğru da yalan da 

Nakarat: 

Dünya değişiyor zamanla 
Zamanla savaş ve kan çok kendini hazırla 
Ölmek var geri dönmek yok 

Tadında bırak ve savaş lan adınla 
Kaçarsan adın da tarihe yazılmaz 
Ölmek var geri dönmek yok

0 yorum:

Yorum Gönder