28 Nisan 2014 Pazartesi

Hıdra Burası Dünya Değil

Yine aklıma düşkünüm 
Yoksa bi' düşmümür 

Tabanlarına düşmüşüm bugünde pis bi lanetin 
Bu kenti istila edip çizerdim istikameti 
Ve aynı zamanlarda doğan cinnet hisli davetim 
Bu yürek kırık duvarlarla benim gizli mabedim 

Ölüm denen gerçek bugün gözlerimde şekillendi 
Aşk acısından beterdir ölüm birde geçim derdi 
Yoksa kurtuluşun cebindeki yeşiller mi 
Aklınızdaki şeytanlar doğru yolu seçin der mi 

Ters giden bişey var demek sevmekteyse kurdu kuzu 
Meş liralık paketlerde bulduk huzur 
Mutlumusun dudaklarıma düştüğünde kupkurusun 
Kirli bi deniz gibiyim ve sen hala dupdurusun 

Şarkılarımı unut insanoğlu bekler umut 
Ben hiç beklemiyorum inan her gün aynı yerde durup 
Bi kaç sayfa hayat yazıyorum ve aramıyom mutluluk 
Benim gözlerim bi savaş sahnesi ve her ihtimal bi hudut 
Yine aklıma düşkünüm 
Yoksa bi' düşmümür 

Şehrin yüzüne vurduğunda akşamın ilk raddeleri 
Suretimden tanıyo beni bu ankaranın caddeleri 
Çocukluğum bayram şekeri yeşilköyün kahveleri 
Bisiklet sürerken paramparça olan saf bedenim 

Yarın diye bişey yok ve bu tek cümle yarala bedel 
Çok düşünüp hayal kurma düşler adamı avanak eder 
Manasız bi hayattayız ölcez bi gün arama neden 
Geriye yirmi senem kaldı sanada yeter banada yeter 

Bu boşlukta yok olmanın tam sırası 
Burası dünya değil sessiz yoklukların yansıması 
Geri dönersin yokluklarına geldiğinde can sırası 
Şansıma sıç kader ismi küfürlerimi kamçılasın 

Tutar kolumdan sigara yakmam için o dar balkonun 
Ve bazen öyle bir tutarki bi gün kopar bak kolum 
Boş taraftan baktın malesef ki o bardak dolu 
Gelmek hep kolay gelirde neden yol almak sorun 
(Gelmek hep kolay gelirde neden yol almak sorun) 

Yine aklıma düşkünüm 
Yoksa bi' düşmümür

0 yorum:

Yorum Gönder