28 Nisan 2014 Pazartesi

Hidra - Aşk Kasımda Değil

1. Verse 
Nasıl biriyim sormayın hiç yaptığım iş kendim olmak 
Hayat kaygılarım varken hiçbir kadın derdim olmaz olamaz 
Gergin olma rap medrese ben bir molla 
Yürümek artık zor gelmiyor bu lanet dikenli yolda. 

Sayfa memleket kokar ve kalemi canı cananı 
Yazmadıkça içindeyim en karanlık çağların 
Ben yağmur dedim yağmur kapımı çaldığında ağlarım 
O gün bugündür şehre tek bir damla yağmur yağmadı 

Hangi namus bedeli yatak dost değil her deneni yapan 
Doruğa çıkmak istiyorsan önce düş ve yere bi kapan 
Gene bi hata gene bi atak gene bi tuzak gene bi kapan 
Yere bi batarsan da sana denilecek laf çeneni kapa 

Sorunu kendinizde bulun başkasında değil 
Benim aşk dediğim sayfalarda aşk kasımda değil 
Ve özgürlük burada kasaba taşrasında değil 
Kendindekini kullan arama başkasında beyin. 

(Nakarat2x) 

Sapmam yolumdan aptal, sorun bu, roundlar kozum hiphop tangosunda
Yat kalk, solumdan atlar sorun, bu soundlar kozum hiphop tam dozunda. 

2. Verse 

Bi kurşun kalemin duasıydı beni bu cenge gönderen 
Ve kazandım siyah bi yüz beyaz bi renge dönmeden 
Fatih önde her yerinde mavi gölgeler 
Hiçbiriniz gülmeyecek lan bu şair ölmeden. 

Yeniden anladım hayatı yeniden anladım 
Eskidikçe susuyorum ve beni de yeni ben anlatır 
Bırak bu ruhu şimdi vakti geldi derine dalmanın 
Dört saatlik uyku bu huzurun kelime anlamı 

Evin içinde dolaşmaktı öfkelerime ulaşmak 
Ve bi tek Tanrı'm hesap soracak attığım her kulaçtan 
Bana bulaş fakat gelip de yazdıklarıma bulaşma (hiç) 
Çünkü böyle yazmak kolay değil hem de bu yaşta. 

Çare var mı her gün ölüme satırlarca davet aldım 
Mabed altı yokluklara da edemiyom ki lanet artık 
Ne hale düştü sahneler biçare düş 
Emanet aldım canı 
Alın teriyle kurdum yalnız başıma hanedanlık. 

(Nakarat 4x) 

Sapmam yolumdan aptal, sorun bu, roundlar kozum hiphop tangosunda 
Yat kalk, solumdan atlar sorun, bu soundlar kozum hiphop tam dozunda.

0 yorum:

Yorum Gönder