28 Nisan 2014 Pazartesi

Hıdra (Bende Bilmiyorum)

Ne anlattığımı inan ben de bilmiyorum 
Bi sigara yakıp bikaç şarkı dinliyorum 
Duydukların doğru bu kez git diyorum desen de 
Bir garip inat benimki gitmiyorum. 

Bi mum misali yanan şehir vakit gelir can çekişir 
Duydum bana git diyoken başkasına kal demişin 
Lan ne biçim iş bu anlamadım gitti 
Neyse tamam zaten bütün yazdıklarım laf gelişi. 

Seni affedişim yalan zaman kirli nehirler demek 
Kurtulmanın tek yoluysa zehri elinden yemek 
Bi cümleyle olmaz asıl huzur derinden gerek 
Bokunu çıkardık bu aşkı şehirden def et. 

Soğuk mezar taşlarında yankı ezan başladı 
Azrail yanımda fakat benle selamlaşmadı 
Ben de telaş yapmadım bak izle her aşk yapmacık 
Onlar biçok kural koydu fakat ben anlaşmadım.
Masallar güzeldi çocukken gönüllü gülerdim 
Tertemiz ve düzenliydim bir tek hocamı üzerdim 
Büyüdüğümde ben hariç bütün dünya düzeldi 
Yaşadığım bu yer dışında bütün dünya güzel mi? 

İstediğinden fazlasını elde etmek uğruna savaşmayı bırak 
Düşme amansız bi vurguna 
Bi yerde yürüdüler hep bi yerde durdular 
Ve koca bi ölümü anca gidip akciğerde buldular. 

Sabahın ilk ışıklarıyla uyanmak da kötüydü 
Çocukken en büyük korkum Müjde Ar'ın ??????? 
Şimdi ölüm korkusuyla baş etmekte hücrelerim 
Kalemi bıraktığımda hayat deviriyor bir güçle beni. 

Aşık olduğum kadınsa üç senedir kayıplarda 
Böyle adam aşık olmaz deyip de beni ayıplarlar 
O yıllarda oyunlarda saklanırken mutluluk 
Şimdi ilk adresim küfür bi sonrası hayıflanmak.

0 yorum:

Yorum Gönder